Alla inlägg under februari 2016

Av Terese - 22 februari 2016 13:49

Här är han. Vårat barn. En efterlängtad liten man. Vår tredje graviditet och jag kan inte beskriva hur tacksam jag är att det gick vägen. Efter att ha akutopererat bort ena äggledaren sommaren 2013 pga ett utomkvedshavandeskap för att sedan få missfall i januari 2014 var jag allt annat än säker på att jag skulle få bli mamma en dag. 

Som förälder blev jag, precis som många andra, från första stund totalt förälskad i mitt barn. Det går inte att förklara känslan med ord för den är så stark och slår allt jag tidigare känt. Som lycklig mamma lever jag nu med min Caspian dygnet om. Han är min värld just nu. Jag gör inte så mycket annat än att hänga med honom. Jag lever för att ge honom mat, närhet, kärlek, utveckling och ett lyckligt liv. Dessa sex månader som har gått sedan han föddes i augusti 2015 har kantats av sömnlösa nätter, ammande, blöjbyten, låg inkomst, övervikt och prövningar av diverse slag.  Hur oglamoröst som helst. Men galet kärleksfullt och jag älskar det.


Tidigare månad - Senare månad

teresemedmera


Läs mer om mig här!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<<
Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Another language?

Instagram

   


Ovido - Quiz & Flashcards