Alla inlägg den 18 mars 2016

Av Terese - 18 mars 2016 20:28

Lilltussen vaknade vid 6. Fick honom att ligga nöjd och leka en stund i sängen innan det var dags att kliva upp. Även om jag ger honom en leksak och blundar lite för att småsova bankar han mig i ansiktet eller slår leksaken på mig så det finns liksom inget alternativ än att vakna!

Vi fick trevligt sällskap till frukosten och efter det tog morfar med Caspian på en promenad.
Vid 12 hade jag bokad ansiktsbehandling inne i stan. Vi tog bilen in till Göteborg och mamma och pappa drog runt Caspian i vagnen undertiden jag besökte Anna-Karin på Hübners Skönhetsinstitut. En underbar kvinna!

Efter detta en fika inne i Arkaden där Caspian spanade in snygga brudar (på bildskärm) innan vi sedan åkte hem igen.

Caspian blir bortskämd med konstant uppmärksamhet, lek och bus.

Jag lagade lax- och baconlasagne till middag vilket gick hem hos både mamma och pappa. Lite fruktsallad till "åttafikat" då lille C nattats på övre plan.

teresemedmera


Läs mer om mig här!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Another language?

Instagram

   


Ovido - Quiz & Flashcards