Alla inlägg den 16 april 2016

Av Terese - 16 april 2016 19:57

En regnig lördag i april. Fram till 12-13 tiden var det ingen av oss här hemma som gjorde många knop. Vi var vakna korta stunder och sov mest - alla trötta och tömda på energi efter den här veckans sjukdom! Caspian har börjat hosta mycket och man märker att han har väldigt ont i halsen. Ratar mat och vill helst bara amma hela tiden. Huvudsaken han får i sig näring o vätska tänker jag, det är ju viktigast!

Vill så gärna att vi ska bli friska nu och komma in i vanliga rutiner igen! Allt kastas lite upp och ner när man själv och den lille drabbas samtidigt! Jag hoppas Momo ska klara sig nu så vi kan stänga sjukstugan.
Bäddat rent i sängen idag vilket alltid blir en absolut nödvändighet då lakanen luktar sjukdom.
Vi har även städat lätt på nedervåningen, tvättat sängkläder och inhandlat lite mat. Mer energi finns inte att förbruka.
Momo har farit iväg på en fest och lillen har nattats. Nu ska jag sjunka ner i soffan med lite havreglass och se om jag hittar någon gammal goding i arkivet att kolla på! Misstänker att Caspian kommer sova dåligt då han hostar så pass att han väcker sig själv vid varje attack...

teresemedmera


Läs mer om mig här!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Another language?

Instagram

   


Skapa flashcards