Alla inlägg den 17 april 2016

Av Terese - 17 april 2016 20:12

Klev upp strax före 8 med Caspian. För första gången på hela veckan åt han morgongröten med glädje igen. Ett gott tecken, tror lillen börjar bli frisk. Hostan sitter i men det är på bättringen med halsen tror jag! Lillskrutten, jag tycker så synd om honom.
Momo har varit bakis efter gårdagens partaj och vid 14 störtar jag upp i sovrummet och kräver att han kommer ner. Då har det blivit stopp i tvättmaskinen, det är vatten över hela golvet i tvättstugan och Caspian har bajjat ner sig rejält! Jag var både trött och sur.
Pannkakor till middag gjorda på havregryn, mandelmjöl och havremjölk. Frukt och havreglass till det. Anar ett visst tema. Gott var det och vi båda piggnade till.

Momo lyckades sedan fixa problemet med tvättmaskinen. Duktigt! Skönt att vi slipper ta in reparatör eller köpa ny maskin vilket vi först befarade.

Nu lämnar vi denna veckan bakom oss - en av de tuffaste på länge! Imorgon ny vecka med förhoppningsvis ny energi - vi vill bli friska nu!
Jag hoppas Caspian ska få börja sova bättre på nätterna. Både han och jag behöver det!

teresemedmera


Läs mer om mig här!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Another language?

Instagram

   


Ovido - Quiz & Flashcards