Alla inlägg den 26 april 2016

Av Terese - 26 april 2016 22:05

Grattis till mig som har namnsdag idag! ;) Alla tillfällen att fira är bra tillfällen. Jag lagade en tårta med maräng, soyagrädde, limecurd, mango, jordgubbar och banan.

Vädret var bättre idag och vi tog en timmes skön långpromenad (Stora Hammarbyrundan).

 

 

Det går bättre och bättre för Caspian med krypträningen. Framdelen är det inga bekymmer med - det är bara benen som är kvar. Än så länge tar han sig bara bakåt genom att skjuta på med armarna. Han är lite lat och bekväm av sig så han ger upp snabbt men snart släpper det nog.

 

En mattläggare har varit här och lagt primer på golvet i tvättstugan. Caspian åkte fram med gåstolen och lutade sig in för att se, nyfiken som han är, men när mattläggaren sedan kom lite för nära blev han livrädd och skrek rätt ut.

 

På eftermiddagen idag passade mamma Caspian och jag gick till Waissap thaimassage på fotvård. Så himla underbart! Jag ÄLSKAR fotmassage och här får man en lång sådan. Man känner sig alltid fräschare med fina fötter.

Imorgon far vi hem till Lerum igen. Har bestämt mig för att starta igång sju nya sockerfria veckor. Startar jag på måndag är jag klar lagom till midsommar. Min önskan är att tappa 3-4 kilo tills dess så jag får även köra hårt med promenader och hemmaträning. Det är ju inte lika lätt att droppa några kilon som det var förr då det räckte med att man "höll igen". Är inte ute efter något mer än att nå en behaglig trivselvikt. 

teresemedmera


Läs mer om mig här!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Another language?

Instagram

   


Skapa flashcards