Alla inlägg den 23 maj 2016

Av Terese - 23 maj 2016 20:03

Söndag. Idag har vi bara varit hemma hela dagen. Jag och Caspian steg upp vid 7 och stökade runt på nedervåningen.

Vid 9.30 blev C trött igen och vi lade oss uppe i sängen. Somnade båda två och sov ungefär en timme innan det att Shahla ringde! Hon och Naser skulle titta över med mat till oss - lyxigt! Jag svängde ihop några mini-rabarberpajer. Det minsta man kan göra är ju att bjuda på fika när man ska få hemleverans av en favorit - Salad Olivier.
På eftermiddagen storstädade jag och Momo vinden. Caspian satt i sin stol och tittade och hejade på. Eftersom Glenn flyttat ut nu tog vi bort hans bur, hans mattor, kuddar och filtar. Skrubbade soffan med Vanish och den blev som ny!

Då vi var klara fortsatte jag med att rensa lite i de båda vindsförråden. Plockade ihop lite prylar jag ska sälja på loppis. Har på internet hittat en i Floda som jag tänkte testa. Fortsatte rensa även efter det att Caspian nattats på kvällen. Man hittar ofta saker man fastnar en stund med då
man rensar. Hittade mina två vattenpipor och tog ner dem till köket där vi även har Momos vattenpipa i ett köksskåp. Nu har vi tre - här ska bolmas! ;)

teresemedmera


Läs mer om mig här!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Another language?

Instagram

   


Ovido - Quiz & Flashcards