Alla inlägg den 21 juli 2016

Av Terese - 21 juli 2016 20:28

Lördag. Veckans andra träningspass på förmiddagen. Jag och Klara körde tillsammans och Momo och Ali körde tillsammans. Klara är betydligt mer i form än vad jag är men jag klarade mig i varje fall igenom hela passet. Naser och pappa drog Caspian i vagnen på en promenad undertiden vi tränade, Shahla passade Nelson, mamma gick och handlade på ICA och Elliot skötte sig själv!

Mitt på dagen kom Johanna och Otis förbi. Niklas cyklade ett 10-milalopp för välgörenhet så han kunde tyvärr inte komma.

Då Otis och Johanna sedan åkte till Otis mormor och morfar på Singö blev det bad för småkillarna. Caspian älskar att bada!

På eftermiddagen tog vi en tur till Edblads i Gåsvik. Ali och Momo stannade hemma och tränade pass nummer två och pappa var hemma med en skadad liten Godzilla.

Edblads har på baksidan en hinderbana och lite lekställningar för barn. Jag, mamma och Naser hängde där med barnen undertiden Shahla och Klara shoppade smycken.

Till middag blev det grillad kyckling marinerad i saffran med bulgur och grillad halloumi. Utsökt! Efter sedan en cheesecake på kvällen fick vi "ungdomar" lov att ta en liten promenad och frisk luft.

Sista kvällen med gänget. Dagarna har gått så fort och vi har haft det urtrevligt! Tack till alla, speciellt till mamma och pappa som öppnat upp sitt hem, servat med god mat och dryck och själva flyttat ut i friggeboden för att vi andra skulle få sovplatser inne i huset! <3

teresemedmera


Läs mer om mig här!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Another language?

Instagram

   


Ovido - Quiz & Flashcards