Alla inlägg den 24 juli 2016

Av Terese - 24 juli 2016 22:11

Fredag. Caspian vaknar med hög feber. Den fjärde tanden i överkäken håller på att spricka igenom. Antar det är därför....... igen! Han har fått feber vid alla tillfällen någon tand kommit, detta trots att många säger att feber och tandsprickning inte har något samband. Hela dagen var han slö och grät rätt så mycket. Tur nog blir det bra (bättre) med alvedon i kroppen. Efter maten badade jag honom i vasken då han kladdat ner sig så mycket och dessutom fick han svalka sig lite vilket verkade populärt!

Jag har idag fixat lite med vår nya myshörna på altanen - förvaringsbänken som Momo byggt och målat. Tog madrasserna från våra IKEA-tältsängar och klippte till en passande storlek. Även överdragen använde jag!

Lite kuddar och filtar behövdes ju också för att skapa lite myskänsla! Tog vad jag hade hemma.

Band natursnöre runt några blomkrukor som jag också hängde upp. Får fylla dem en annan dag!

Av Terese - 24 juli 2016 21:46

Torsdag. Gott väder. Riktigt varmt på vår baksida där det är lä. Tog fram poolen till Caspian så han fick svalka sig. Flera gånger ställde han sig upp mot kanten och släppte båda händerna. Så duktig!

Småplockade lite hemma och tog det lugnt.

teresemedmera


Läs mer om mig här!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Another language?

Instagram

   


Ovido - Quiz & Flashcards