Alla inlägg den 4 augusti 2016

Av Terese - 4 augusti 2016 07:37

Tisdag. Uppe med tuppen för att börja tidigt på jobbet idag igen. På väg ner till pendeln (på min ursnabba hoj) började det spöregna! Ett riktigt vattenfall kändes det som. Trots regnjacka var jag dyngsur om ben och fötter då jag kom fram till tåget. Inte snabb nog för att undvika detta. Nåja, vad är väl lite vatten? Bara att bita ihop och vänta tills det torkar. Var på jobbet strax före 8. Hade omskyltning på agendan denna morgonen och då jag var klar för att öppna butiken klockan 10 var mina ben fortfarande ordentligt fuktiga. Mindre skön bralla!
Momo messade vid lunchtid att de åkt hem till Shahla och Naser och där stannade de ända tills det att jag kom från jobbet på eftermiddagen. Shahla hade sparat mat till mig så jag fick äta när jag kom. Caspian var på strålande humör, han hade busat och lekt en massa hela dagen.

När vi kom hem på kvällen nattade Momo Caspian. Han drog snabbt i sig hela flaskan med välling. Nu gillar han det verkligen! Skumt det där hur de kan gå från att rata något i så lång tid till att plötsligt älska det! Tyvärr sov han väldigt oroligt och vaknade flera gånger under kvällen och grät en massa. Först då vi kom och lade oss blev han lugnare. Han fick som alltid ligga mellan oss och kunde sova mer ordentligt.

teresemedmera


Läs mer om mig här!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Another language?

Instagram

   


Ovido - Quiz & Flashcards