Alla inlägg den 21 augusti 2016

Av Terese - 21 augusti 2016 22:13

Torsdag. Vi sov hyffsat länge denna morgonen med. Ja, länge numera är väl till 7.30 där omkring.
Nätterna är ju riktigt stökiga då jag vägrar Caspian amning och han får flera raseriutbrott per natt. Antingen tar det på krafterna eller så börjar hans kropp ställa in sig på att inte vakna konstant för att få snutta.

C sover så nära och kramar om så hårt! Han håller ofta i mig med ett järngrepp.

Tog en promenad ner till ICA för att posta ett brev till kusin Otis. Passade även på att handla inför morgondagen då vi väntar middagsgäster.
Då vi kom hem igen dykte Momo upp strax därpå. Även han hade handlat - dock inte inför middagsbjudningen vilket var ren tur..
Caspian övar sig hela tiden nu på att släppa stödet (soffan eller soffbordet) och ta några steg på egen hand. Han verkar tycka det är superkul och han blir himla stolt när han lyckas!

Av Terese - 21 augusti 2016 21:51

Onsdag. Caspian sov länge idag. Momo väckte oss vid 8.30 då han skulle åka till jobbet. I och med detta hoppade vi över förmiddagsvilan och körde enbart på en timmes vila vid lunch. Då Caspian somnade i vagnen tänkte jag lägga mig i solstolen och "unna" mig att sola lite. Är en riktig blekfis!! Typiskt nog drog det precis i den stunden in en massa moln.

Precis när C vaknade igen sprack det upp. Vi hängde lite ute på altanen - Caspian i skuggan under markisen och jag precis utanför.

Tror jag har "tappat mitt pigment" - jag får knappt någon färg längre. Förr hade jag mycket lättare för att bli brun. Undrar om det beror på åldern? Så lastgammal är jag ju ändå inte!! ;)

teresemedmera


Läs mer om mig här!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Another language?

Instagram

   


Ovido - Quiz & Flashcards