Alla inlägg den 2 november 2016

Av Terese - 2 november 2016 19:59

Söndag. Zzzzzzz..... Caspian vaknar 5.30 (Egentligen 6.30 kan man ju säga eftersom vi drog tillbaka klockan en timme under natten.) Bara till att kliva upp!
Vid 7.30 (egentligen 8.30) fick Momo kliva upp då jag behövde göra mig ordning. En arbetsdag väntade 9.30-16.30 och pendeltåget var inställt så jag åkte ersättningsbuss in.
Efter jobbet klädde jag om och sprang som en toka för att hinna med 16.40-pendeln men upptäckte då att det var inställt och ersättningsbussar skulle gå. Dock inte stanna i Partille så jag sprang återigen som en toka för att hinna med Gul express-bussen... Hoppade av i Allum och skyndade mig sedan ner till Partille Crossfit där Momo och Caspian höll till. Momo skulle träna kl.17 så jag tog Caspian i bilen och for hem . Middag, lek, nattning och sedan sjönk jag ner i soffan, helt slut.. Momo, som tidigare under dagen tagit med Caspian och crashat Klaras födelsedagsfirande ;) hade fått med sig chokladtårta hem till mig. Gissa om den smakade som i himmelriket och lite till!

Av Terese - 2 november 2016 19:43

Lördag. Klev som vanligt upp tidigt med Caspian. Vid 10-tiden gjorde jag mig ordning för jobb.

Tog pendeln vid 11.30 för att sedan jobba 12-17. Skön arbetsdag - bara fem timmar - och det var rätt bra flyt så dagen gick fort. Skyndade mig till pendeln och kom sedan hem vid 17.45 Momo och jag delade på en kebabpizza från pizzerian här intill medan Caspian åt mat som Shahla skickat med (killarna var där idag).
Nattningen av Caspian tog 1,5 timma! Han hade nog sovit lite för mycket (för sent) på eftermiddagen..... Då han äntligen somnade och jag kom ner var klockan 20.50 och Momo hade sett 50 minuter av Så mycket bättre som började kl.20 Jag tog då min Ipad, en kopp kaffe och choklad och bäddade ner mig i gästsängen uppe i gästrummet där jag sedan såg hela programmet från start. :)

teresemedmera


Läs mer om mig här!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Another language?

Instagram

   


Skapa flashcards