Alla inlägg den 4 november 2016

Av Terese - 4 november 2016 14:50

Torsdag. På förmiddagen riktigt fint väder - klarblått och sol - så jag tog Caspian i vagnen och promenerade ner till ICA.

Köpte kritor och ritblock till lilleman så han har att rita med och slipper måla med bläckpennor.

Klockan ett hade jag en tid bokad på USA Nails i Partille så jag tog bilen dit då Momo jobbade hemifrån idag.
När jag kom tillbaka hem åkte vi till Spine center för att hälsa på Naser som vaknat efter sin ryggoperation.

Vädret blev sämre och hela kvällen vräkte det ner snöblandat regn..

Av Terese - 4 november 2016 07:07

Onsdag. Spenderade förmiddagen i sängen där både jag och C sov i närmre två timmar. Ljuvligt! Vaknade lagom till lunch.

Hann med att bädda rent och städa nästan hela övervåningen. Det var länge sedan och behövdes verkligen.

Caspian har fattat tycke för att rita och vi satt länge på golvet uppe i gästrummet (kontoret) med block och varsin bläckpenna. Jag måste köpa riktiga kritor till honom!

teresemedmera


Läs mer om mig här!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Another language?

Instagram

   


Ovido - Quiz & Flashcards