Direktlänk till inlägg 24 november 2016

20 november

Av Terese - 24 november 2016 21:25

Söndag. På förmiddagen tog jag och mamma med oss Caspian till ICA för att handla lite.

När vi kom hem igen åkte Momo till crossfiten för coachmöte samt träning. Mamma lagade soppa på potatis, broccoli och lök med fräst bacon till det. Vi fick sällskap och besök av Alda och Elma.

Då Alda och Elma åkte tog mamma och pappa en promenad med Caspian. Han sov sedan en stund i vagnen på baksidan efter att de kommit tillbaka.
Jag fixade fika och vi fick efter en stund besök av både Shahla, Naser, Klara och Nelson. Lite senare kom även Momo.

Till kvällen mys och Caspian somnade snabbt och sov riktigt bra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Terese - 21 december 2016 21:51

Onsdag. Caspi har nu lärt sig att klättra upp i soffan själv och sedan vidare upp på soffbordet. Han tar fler och fler egna initiativ däribland att gå och hämta ritblock och kritor i en av kökslådorna. Så kul att han kan visa vad han vill. ...

Av Terese - 19 december 2016 07:45

Söndag. Caspian väcker mig först 7.30. Momo och Elliot (som jag var barnvakt till igår) sov inne i gästrummet. Tog med mig Caspian ner och strax därpå kom också Elliot. Fixade saffranspannkakor och tände fjärde adventsljuset. Vid niotiden kom Ali öv...

Av Terese - 13 december 2016 21:09

Tisdag. Glad Lucia! Jag har varit ledig idag och klev upp med lillen vid 7.30. Lät Momo sova vidare. Bakade lite saffransbullar direkt efter frukost. Sagolikt goda blev de! Caspian har börjat leka med sina små gosedjur (Babblarna) och han spring...

Av Terese - 6 december 2016 20:51

Fortfarande tisdag. Tänkte dela med mig av ord som Caspian än så länge "kan", snart 1 år och 4 månader gammal. Utöver detta härmar han en del ord och ljud men jag tror inte han riktigt förstår vad de är och betyder. Utöver detta kommer det mycket (ko...

Av Terese - 6 december 2016 16:30

Tisdag. Inga fler dagliga uppdateringar nu när jag har börjat arbeta igen. Skriver när tiden finns och lusten faller sig på. Hann jobba fredag-söndag innan det att Caspian under natten mellan söndag och måndag låg med feber och diarré. Bytte flerta...

teresemedmera


Läs mer om mig här!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Another language?

Instagram

   


Skapa flashcards