Alla inlägg den 13 april 2016

Av Terese - 13 april 2016 21:03

Ännu en sjukdag för mig och lille älsklingen. Feber och hosta. Momo har varit hemma med oss idag med.
Med alvedon i kroppen något piggare fast i korta stunder så det har blivit mycket vila och sova idag!
Gulliga Shahla och Naser kom förbi med kycklingsoppa till oss som vi åt alla tre.

39,1 i temp har Caspian haft som mest. Beundrar honom som ändå är glad emellanåt och han äter och dricker som han ska.
Jag har förutom feber och hosta väldigt ont i halsen. Hoppas det inte är samma för Caspian. Svårt att veta då han inte kan berätta...

Av Terese - 13 april 2016 11:09

Sjuka idag. Både jag och Caspian. :(
Igårkväll efter att C nattats då jag och Momo satt framför TV:n fick jag jätteont i hela kroppen och kände mig hängig. Jag gick och lade mig och under natten blev Caspian också dålig. Varm som ett element.
Vi båda har under dagen haft feber och hosta. Det är OK så länge värktabletter verkar men sen kommer det återigen.
Momo har varit hemma från jobbet för att hjälpa till att ta hand om Caspian. Tur för honom så var vädret lika härligt som igår så han fick sig lite skön tid i solen då lillen sov i sin vagn.

teresemedmera


Läs mer om mig här!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Another language?

Instagram

   


Ovido - Quiz & Flashcards